środa, 12 marca 2014

Na dobry początek

Z decyzją o założeniu bloga zwlekałam od dosyć dawna. Uwielbiam oglądać wpisy innych blogerów i zawsze zazdrościłam im pięknych fotografii, smakowitych przepisów, ciekawych pomysłów. Sama też marzyłam o tym, aby prowadzić "kącik kulinarny".
W końcu się zdecydowałam, choć moje osiągnięcia nie są nawet w połowie tak udane jak pozostałych. Poza tym, o zrobieniu zdjęcia mojej potrawy przypominam sobie w trakcie jedzenia albo już po zjedzeniu :P  Mimo tego postanowiłam zrobić ten pierwszy krok i zmusić sie w końcu do sięgnięcia w odpowiednim momencie po aparat.
Nie mam zbyt dużego bagażu doświadczeń w tej dziedzinie, ale może akurat czymś Was zaciekawie;) 

 A na dobry początek trochę wiosny- bo dzień dziś cudowny!
Pozdrawiam
Dobra żonka w kuchni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz